Stránky

čtvrtek 13. března 2014

Instagram

Ke mě aplikace Instagram dorazila teprve nedávno. Na Vánoce jsem dostala chytrý telefon, do kterého jsem si tuto aplikaci instalovala někdy v lednu. Je to fajn aplikace a já se upřímně přiznám, že mě strašně moc baví projíždět fotky ostatních lidí. Instagram je u mě momentálně mnohem oblíbenější než facebook.
MŮJ INSTAGRAM NALEZNETE ZDE
Zatím jsem ještě moc fotek nepřidávala, ale na této aplikaci začínám ujíždět čím dál víc, takže předpokládám, že fotky se budou rychle množit.

3 komentáře:

  1. nádherný blog! moc se mi líbí tvoje příspěvky :) sama mám začínající blog a byla bych moc ráda, kdyby sis udělala čas a podívala se na něj :)
    http://anovam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. V tomhle je pro mě instagram taky lepší - taky mě hrozně baví sledovat fotky ostatních..statusy apod..mě až tak nezajímají ale ty fotky:-D tojo..a na to je insta opravdu super, jen škoda, že ho každý nemá

    OdpovědětVymazat