Stránky

neděle 8. března 2015

LÍČENÍ s tmavou rtěnkou Yves Rocher

Pokud čtete můj článek pravidelně, mohli jste si všimnout, že nedávno jsem přidala článek  NEW IN únor 2015. Článek je o tom, co nového jsem si pořídila v únoru. Tuto rtěnku jsem v tom článku zmiňovala. Jen pro jistotu zopakuji, že jsem vyhrála giveaway na blogu Just be yourself by Petra. Odkaz na její blog najdete ZDE. A právě jednou z výher byla tato zajímavá rtěnka od Yves Rocher. 
V dnešním článku bych vám chtěla rtěnku ukázat v líčení. Předem upozorňuji, že nejsem žádná vizážistka ani žádný profesionál. Jsem prostě jen líčící amatér, ale doufám, že se budu zlepšovat.... V článku dále najdete krátké recenze na samotnou rtěnku od Yves Rocher a ještě na tvářenku od značky Miss Sporty, kterou jsem na líčení použila, takže určitě čtěte dál... :)

Teprve před dvěma lety jsem si koupila svoji první rtěnku. Pro někoho se to může zdát trošku divné, ale já jsem si totiž vždycky myslela, že mi nebudou žádné rtěnky slušet, protože mám úzké rty. Používala jsem tedy jen lesky na rty nebo barevné balzámy na rty. Zhruba před dvěma lety jsem objevila kouzlo kosmetických blogů a uvědomila jsem si, že si už konečně musím nějakou rtěnku pořídit. No a od té doby už nechci dát rtěnku z ruky. Je úžasné, jak pouhá rtěnka dokáže oživit celé líčení a dokonce i celý outfit. Zatím mám jen pár rtěnek, ale doufám, že budou v mé sbírce, co nejvíce přibývat.
V soutěži jsem vyhrála rtěnku Grand Rouge od Yves Rocher v odstínu Violet Profond. Nemůžete se mi divit, že jsem byla naprosto nadšená, když jsem rtěnku vyhrála. Takový odstín ještě nemám a navíc jsem ještě nikdy žádný produkt od Yves Rocher neměla, takže moje radost byla dvojnásobná. 

Nejprve bych chtěla zmínit pár základních informací o rtěnkách Grand Rouge (Zdroj informaci - oficiální stránky Yves Rocher). 
Dlouhodržící rtěnka se perfektně nanáší díky tající textuře s hydratačními účinky, která zabarví Vaše rty něžnou růžovou nebo sytě červenou barvou. Podlehněte neodolatelné smyslnosti rtěnky Grand Rouge, která dokonale spojuje intenzivní barvy s jemnou péčí o rty.
Rtěnka Grand Rouge obsahuje olej z kamélie - elixír, který vyhlazuje a regeneruje* rty. Rty jsou po nanesení rtěnky rozjasněné a mají mladší vzhled. Naše rtěnky neobsahují karmín z červce, lanolin, minerální oleje ani složky živočišného původu.

Na první pohled se může zdát, že je rtěnka hrozně tmavá, ale po nanesení na ruku jsem zjistila, že je to velice zajímavá fialová barvička a zas tolik tmavá není. Nemůžu si pomoct, ale ta barva mi strašně připomíná borůvky. A víte, co je nejlepší? Ona mi i po borůvkách voní. Fakt! Nikdy předtím jsem nezažila, že by nějaká rtěnka tak krásně voněla, proto musím rtěnce od Yves Rocher pochválit úžasnou vůni. Dále bych rtěnce chtěla pochválit, že opravdu jemně o mé rty pečuje. Hned po jejím nanesení cítím, že rty vůbec nevysušuje a hezky je hydratuje. Co se týče výdrže, tak ta není velká. Pokud nepijete a nejíte, tak vám rtěnka vydrží hezká pár hodin. Ovšem pokud se najíte nebo napijete, hned se rtěnka obtiskne ztrácí svoji krásnou barvu. Ale buďme upřímní... Která rtěnka se neobtiskne? Já rtěnek pár mám a vždy se mi stane, že se okamžitě na všechno obtisknou.
Byla bych moc ráda, kdyby jste mi napsali, zda máte nějakou rtěnku, která vydrží absolutně všechno a nikam se neobtiskne? 


Nyní k samotnému líčení. Jelikož hlavní hvězdou mého líčení je tmavá rtěnka od Yves Rocher, oči jsem nijak výrazně nelíčila. Použila jsem pouze tři světlé odstíny hnědé. Nejprve jsem nanesla bázi pod oční stíny. Nejsvětlejší hnědou jsem dala na celé horní víčko. Trošku tmavší jsem použila na dolní linku a ještě trošku tmavší hnědou jsem nanesla do ohybu oka. Pak jsem oči jen zvýraznila pořádnou vrstvou řasenky. Co se týče pleti, myslím si, že toto líčení si zaslouží dokonalou pleť. Použila jsem nejprve bázi pod makeup. Poté jsem nanesla makeup a pudr. Zrovna jsem neměla žádné pupínky, proto nebyla potřeba ani nanášet korektor. Na tváře jsem použila tvářenku Blushed again od Miss Sporty, kterou vidíte na obrázku pod tímto textem. 


Tato tvářenka je moje první. Zatím jsem žádnou jinou neměla, ale  přesto bych vám ráda na ni napsala krátkou recenzi. Tvářenka byla docela levná. Koupila jsem ji v DM Drogerii a domnívám se, že stála mezi 50 až 60 Kč. Chtěla jsem nějaký přirození odstín, abych nevypadala jako ,, marfuša ´´. Vybrala jsem si tedy tento světle růžový. Když jsem odstín testovala na ruce vypadal opravdu moc hezky, ale když tvářenku nanesu štětcem na líčka, musím nanést opravdu hodně vrstev, aby byla barva alespoň trošku vidět. Na fotce líčení se vám tedy může zdát, že tvářenku snad ani nemám... Sice byla levná, ale nejsem s ní moc spokojená. Myslím si, že i dost práší a navíc nic nevydrží. Některé tvářenky vydrží třeba i celý den, ale tato mi na tvářích vydrží sotva pár hodin.
Jak už jsem řekla, nejsem s tvářenkou moc spokojená.

 Napíšete mi prosím, jestli by jste mi mohli doporučit nějakou cenově dostupnou a kvalitní tvářenku? Budu moc ráda, za každý váš názor.

3 komentáře:

  1. Ten odstin rtenky je perfektni a moc ti slusi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ten rúže je perfektný! a tvárenky používam napríklad z Avonu, síce trošku prášia, ale sú pigmentované a dlho vydržia :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat