Stránky

úterý 10. března 2015

WISHLIST spring 2015



Obchody se zaplňují jarními kolekcemi a já už pomalu vyhlížím, co potřebuji a co by se mi líbilo a ještě, aby to bylo za dobrou cenu.S blížím se jarem jsem totiž zjistila, že mi v šatníku chybí spousta věciček. Vytvořila jsem si tedy seznam věciček, které si prostě musím pořídit.

1. OXFORDKY - to je přesně kousek, který v mém šatníku chybí a já je strašně moc chci. Jsou stylové a v outfitech vypadají bezvadně, ale vůbec nevím, v jaké barvě si je pořídím... To bude ještě těžké rozhodování.

2. WORKERY - ty se dají nosit nejen na jaře, ale i na podzim, takže to je další kousek, který prostě musím mít. Na jaro nemám zatím skoro žádné boty a workery jsou pro mě jasnou volbou. Hrozně ráda je nosím, protože opět vypadají na nohách luxusně. Chtěla bych tyto botky nejspíš v černé barvě.

3. DŽÍNY - začínají se mi ničit téměř všechny rifle, které mám, proto bych si v nejbližší době potřebovala nějaké hezké pořídit.

4. HODINKY - v únoru se mi rozbily hodinky a já se cítím hrozně, když je nemůžu mít na ruce a musím pořád koukat na mobil, kolik je hodin. Musím si co nejdříve nějaké koupit, ale zatím se mi žádné moc nelíbily, tak snad se mi podaří brzy najít ty pravé. Chtěla bych buďto v černé nebo bílé barvě

5. KABELKA - potřebuji velkou a prostornou kabelku, těch mám opravdu nedostatek. Na jaře si chci pořídit černou.

6. PENĚŽENKA - ta moje se mi začíná trhat, proto je nejvyšší čas si koupit novou, ale zatím vůbec nevím, jak by měla vypadat a jakou by měla mít barvu...


Budu moc ráda, když mi napíšete, jestli máte rádi jaro a jestli už také plánujete, co si koupíte? :) Těším se na vaše názory.

3 komentáře:

  1. Moc se mi líbí workery, také je velmi ráda nosím :) Možná jen, že si vyberu jinou barvu, černé už mám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Workery jsou super volba, ale já letošní jaro zvolím buď oxfordky a nebo nějaké kovbojské botky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nové rifle a peněženku bych potřebovala taky :) Jaro mám ráda moc, jen ten sníh tomu teď moc nesvědčí :D

    OdpovědětVymazat