Stránky

neděle 12. dubna 2015

Fitness centrum VELKÝ PRŮVAN v Brně

Dnes bych vám ráda napsala krátký článek o posilovně, do které chodím pravidelně a jsem s ní velice spokojená. 
Pokud jste z Brna, studujete v Brně nebo bydlíte v blízkosti Brna a ještě jste neslyšeli o fitness centru VELKÝ PRŮVAN, doporučuji vám tam zajít. Centrum se nachází na ulici Vídeňská 77. Nejlépe se tam dopravíte, pokud pojedete tramvají č. 6 a vystoupíte na zastávce Celní, protože odtud uděláte jen pár kroků a jste tam. Posilovna zabírá celé 2. patro obchodního domu Union. 
Já jsem si Velký průvan vybrala především kvůli tomu, že se posilovna nachází kousek od mé školy a také kvůli tomu, že se zde nachází posilovna vyhrazená pouze pro dámy. Já jsem hrozně stydlivá a nebylo by mi příjemná cvičit i společně s muži, proto jsem hrozně ráda, že Velký průvan nabízí posilovnu pouze pro ženy. Další obrovskou výhodou je otevírací doba. Otevřeno je od pondělí do neděle. Fitness centrum můžete navštívit už od brzkých ranních hodin a zavírá se každý den až ve 22.00 hod. Dámská posilovna je sice o pár korun dražší než ta společná, ale já osobně si raději připlatím za soukromí. Nechci vám tu vypisovat celý ceník, takže pokud vás to zajímá, určitě se podívejte na jejich oficiální stránky. Tam najdete i detailně popsanou otevírací dobu. 




Dámská posilovna je hezky zařízená. Naleznete tam spoustu posilovacích strojů, činky, bosu, gymnastické míče a samozřejmě také běžecké pásy, rotopedy a orbitreky. Dámské oddělení je svou rozlohou spíše menší, ale prostředí na mě působí velice mile a sympaticky. Navíc jsou moc hezké i šatny, toalety a sprchy. Samozřejmostí je velice milý a ochotný personál, který vám se vším poradí.
V Brně jsem zkoušela více posiloven, ale v této se cítím nejlépe. 
Pokud vás nebaví posilování, tak fitness centrum nabízí i hodiny zumby, kalanetiky, pilates, piloxingu a spoustu dalších. A pokud by vás nebavilo ani tohle, můžete si zajít do solárka nebo na masáže. 




Zdroj všech obrázků: www.velkypruvan.cz

5 komentářů:

  1. Kdybych se někdy odhodlala a chtěla jít do posilovny, třeba o prázdninách, tak určitě zajdu sem :). Na Tvé doporučení, vypadá to tam moc příjemně! :)

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ja veľmi do posilovní, nechodím, iba keď na hodiny, a to sú v osobitnej miestnosti, a tam mužy zvyčajne nechodia :D Neznášam, keď sa na mňa niekto díva pri cvičení. Tiež sa strašne hanbím. Pri škole máme posilovňu "pre dievčatá" čo sa mi zdalo veľmi prakické, ale je to skôr taká malá izbietka ako posilovňa, takže zase veľké súkromie nehrozí :D
    Krásny víkend! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Do posilovny chodím moc ráda a baví mě to :) Tahle posilovna vypadá obrovská o proti té kam chodím já :)

    OdpovědětVymazat
  4. Povedený článek :) Moc nestíhám chodit do fitka, kvůli tréninkům, které mám každý den. Ale navštěvuji občas fitko hned vedle baráku, kde bydlím :)
    Ginger

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna jsem o cvičení napsala článek, takže můj aktuální postoj je tam :D
    ... závidím ti tvou pevnou vůli :3 :D

    OdpovědětVymazat